دیافراگم ممبران لاستیکی

دیافراگم ممبران لاستیکی

دیافراگم ممبران لاستیکی که به طور کلی بشقاب نامیده میشود،دارای یک دیواره جانبی است که به ارامی از سیلندر به سمت پیستون شیب دارد.

این دیافراگم به گونه ای ساخته شده است که تا حداکثر ارتفاع خود در هر دو جهت کشده شود.برای اعمال کرنش در تمام جهات میتوان دو روکش کرد

دیافراگم ها کاربرد های متفاوتی دارند،آنها اجازه حرکت بین دو سطح را میدهند، دیسک های همیشه نازک متصل به قطر داخلی و خارجی.

انواع دیافراگم لاستیکی در ابعاد مختلف به صورت منجید دار و بدون منجید،بدون محدودیت سایز با استفاده از مواد اولیه درجه یک قالب سازی و تولید میشود.

زمانی که دیافراگم لاستیکی،با یک یا چند لایه منجید ترکیب شود،عمر مفید دیافراگم اقرایش یافته و از پاره شدن دیافراگم هنگام تنش جلوگیری میکند.

انواع دیافراگم های لاستیکی مسلح به منجید برای شیرهای پنوماتیک و کنترل ولو،پکپ هیدرولیک،کمپرسورها،هوافضا و سوپاپ به کار میرود.

مهر و موم دیافراگمی یک غشای انعطاف پذیر است که یک محفظه را آب بندی و جدا میکند.این یک تنظیم کننده است.میتواند عبور نور و همچنین گازها را کنترل کند آنها میتوانند از اکثر ترکیبات لاستیکی،بسته به کاربرد، ساخته شوند.

دیافراگم ممبران لاستیکی

انواع دیافراگم های لاستیکی مسلح به منجید برای:

شیرهای پنوماتیک و کنترل ولو،

پمپ هیدرولیک،

کمپرسورها،

هوافضا و سوپاپ به کار میرود.

مهر موم دیافراگمی یک غشای انعطاف پذیر است که یک محفظه را آب بندی و جدا میکند.این یک تنظیم کننده است.

میتواند عبور نور و همچنین گازها را کنترل کند آنها میتوانند از اکثر ترکیبات لاسیتکی،بسته به کاربرد،ساخته شوند.

برخی از الاستومرها برای ساخت دیافراگم های اندیشه داران صنعت عبارتند از:

(CR)

(FKM)

(EPDM)

(FFKM)

(HNBR)

چیزی که ما را متفاوت میکند این است که دستگاه های برش لیزری داریم و میتوانیم قطعات گرد را مستقیما عرضه کنیم. این میتواند تا حد زیادی هزینه تولید را کاهش دهد و بهره وری مشتریان را افزایش دهد.

همچنین باتوجه به ساختار،آن را به یک دیافراگم مسطح، یک دیافراگم راه راه،یک دیافراگم دیسکی و یک دیافراگم نورد تقسیم میشود.

باتوجه به اصل عملکرد غشای لاستیکی،آن را به یک دیافراگم ایزوله، یک غشای نفوذ پذیر و یک دیافراگم متحرک تقسیم میشود.

بسته به شرایط استفاده،میتوان از دیافراگم و ترکیبات لاستیکی تقویت شده با پارچه قالبی مختلف استفاده کرد. معمولا از لاستیک NBR ، PU، NBRپلی سولفید استفاده میشود و از لاستیک سیلیکونی، لاستیک فلویور و لاستیک کلرواتر نیز استفاده میشود.

 

دیافراگم ممبران لاستیکی

دیافراگم لاستیکی/دیافراگم لاستیکی همگن

دیافراگم ممبران لاستیکی که در کاربرد های بسیار کم فشار زمانی که استحکام مورد نیاز بالا نباشد استفاده میشود.

دیافراگم های لاستیکی همگن مزایای عملکردی مشابهی با دیافراگم های تقویت شده پارچه ای دارند و برای مشتریانی که به ساختار محکمی نیاز ندارند مقرون به صرفه تر هستند.

این دیافراگم لاستیکی باید از مزایای مقاومت در برابر حرارت، مقاومت متوسط، مقاومت در برابر فشار،مقاومت در برابر انعطاف پذیری و حساسیت بالا برخوردار باشد.دمای کار به طور کلی50-تا100+ درجه سانتیگراد و فشار کاری 0تا2بار است.

دیافراگم تقویت شده با پارچه قالبی

اگر به یک واکنش قابل اعتماد و دقیق به تغییر فشار هیدرولیک یا پنوماتیک نیاز باشد،تقریبا به طور قطع به یک مهر و موم دیافراگمی نیاز است.

نحوه قالب گیری مهر و موم دیافراگم لاستیکی تقویت شده باپارچه به چه صورت میباشد؟

روش ساخت شامل مراحل زیر است:

ولکانیزاسیون پارچه بافته شده و مواد لاستیکی با برش و اتصال، و سپس ولکانیزه فشرده سازی با هم قالب گیری میشود.

دیافراگم های لاستیکی/غشای لاستیکی به طور گسترده در صنعت،حمل و نقل و سایر بخش ها استفاده میشود و میتواند به عنوان اجزای حساس برای ابزار،تنظیم کننده ها و سایر سیستم های کنترل خودکار استفاده شود.

 

دیافراگم ممبران لاستیکی

شرکت اندیشه داران صنعت با بیش از بیست سال تجربه تولید قطعات لاستیکی و پلیمری مفتخر به همکاری با صنایع بزرگ کشور می باشد.شما عزیزان نیز میتوانید جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

🎁 Get free iPhone 15: http://izmirlianfoundation.am/files/go.php 🎁 hs=e8a1f86e561c1f8873fdd7f3b0ddffec*

دسامبر 6, 2023

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

6tgmb4

viagra

دسامبر 29, 2023

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

yandanxvurulmus.yQodmgAiaVaK

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *